شعرهای بهزاد رحیمی

شعرهای بهزاد رحیمی

شعرهای بهزاد رحیمی

شعرهای بهزاد رحیمی

شعرهای بهزاد رحیمی

شعرهای بهزاد رحیمی، شعر آزاد ،‌شعر سپید، شعر عاشقانه

https://telegram.me/behzadrahimi89
instagram.com/behzadrahimi_official

طبقه بندی موضوعی

سرگیجه دارم کاش برگردی

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۰۵:۲۴ ب.ظ

من کوچه ها را زیر باران باز ...
تو, بالشت را هی بغل کردی
خسته شدم از این همه دوری
سرگیجه دارم کاش برگردی

هر شب برایت نامه می گِریَم
بین حروف عشق و غم گیجم
پک می زنم خودکار و فندک را
در واقع از بس عاشقم گیجم

گاهی به تنهایی من برگرد
باشی کنارت تخت می خوابم
من آرزوهای زیادی را ...
بی تو کنار تخت بی خوابم

...؛

من کاملا خوبم ولی اصلا
رفتن نرفته در کتم دکتر
در فکر درمانم نرو لطفا
با قرص خوابم راحتم دکتر

#بهزاد_رحیمی
به کانال شعرهای بهزاد رحیمی بپیوندید
https://telegram.me/behzadsher

  • بهزاد رحیمی

بهزاد رحیمی

شعر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی